REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE.

  1. Sklep internetowy działający pod adresem www.winem-malowane.pl prowadzony jest przez DAZ Dariusz Zdebski , NIP: 5211097051, REGON: 011161045, e-mail: kontakt@winem-malowane.pl , nr telefonu: 792688749
  2. Słownik pojęć:
    1) Sprzedawca – Dariusz Zdebski, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą: DAZ Dariusz Zdebski z siedzibą w Warszawie, przy ul. Sielecka 52/168, 00-738 Warszawa, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: , 5211097051, REGON: 011161045
    2) Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny w domenie: www.winem-malowane.pl , za pośrednictwem którego sprzedawane są Towary, w tym za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia. Informacje dot. Towarów, w tym ich cena, warunki dostawy, czas realizacji Zamówienia, ewentualne warunki gwarancji, umieszczone w Sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, stanowią zaproszenie do składania ofert przez Klientów.
    3) Klient – każdy podmiot powyżej 18 roku życia, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych i składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub podmiot nieposiadający statusu konsumenta).
    4) Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    5) Regulamin – niniejszy regulamin.
    6) Towar – dostępna w Sklepie usługa związana z wydarzeniem rozrywkowym, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
    7) Zamówienie – oświadczenie Klienta obejmujące wolę nabycia Towaru od Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu. Zawarcie umowy sprzedaży Towaru następuje na skutek potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę (potwierdzone Zamówienie). Do korzystania ze Sklepu, w tym złożenia Zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży danego Towaru, konieczna jest akceptacja Regulaminu.
  3. Warunki sprzedaży Towarów, w tym ceny widniejące na stronie internetowej Sklepu, jak również opisy Towarów, stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy sprzedaży – zyskują one dopiero z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta.

II. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem Sklepu i sieci Internet na terenie Polski. W przypadku sprzedaży poza terytorium Polski warunki sprzedaży ustalane są z Klientem indywidualnie.
  2. Zamówienia od Klientów mogą być składane Sprzedawcy w następujący sposób:
    1) przez stronę www.winem-malowane.pl , 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
    2) na adres poczty elektronicznej: kontakt@winem-malowane.pl
    3) telefonicznie, pod następującymi numerami telefonów 792 688 749 oraz 666 612 534 w dni robocze (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 20:00
    W przypadku, gdy Zamówienie nie obejmuje wszystkich informacji wymaganych przez Sprzedawcę, Sprzedawca – przez potwierdzeniem Zamówienia lub odmową jego potwierdzenia – może zwrócić się do Klienta celem uzupełnienia brakujących informacji.
  3. Przesłanki przyjęcia Zamówienia do realizacji (potwierdzenia Zamówienia):
    1) Dostępność Towaru;
    2) W przypadku złożenia Zamówienia przez stronę www.winem-malowane.pl za pomocą funkcji dodania Towaru do koszyka oraz następnie poprzez przycisk “Realizuj Zamówienie” – prawidłowe wypełnienie formularza
    3) W przypadku złożenia Zamówienia e-mailowego na adres: kontakt@winem-malowane.pl lub telefonicznego – złożenie Zamówienia zawierającego co najmniej
    1. a) nazwę Towaru wraz z datą i godziną świadczenia usługi
    2. b) ilość zamawianych Towarów,
      c) telefon kontaktowy (do weryfikacji złożonego zamówienia)
  4. Sprzedawca potwierdzi Zamówienie w przypadku jego zgodności z Regulaminem, w tym ziszczenia się przesłanek przyjęcia Zamówienia do realizacji (potwierdzenia Zamówienia).

III. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY 

  1. Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia zgodnie z pkt II (ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ)
  2. Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, ale nie później niż 1 dzień przed Wydarzeniem. W przypadku uchybienia terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim Zamówienie zostanie anulowane.

IV. CENY TOWARÓW I KOSZTY DOSTAWY

  1. Ceny Towarów podawane są w Sklepie w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
  2. Z zastrzeżeniem, że zawarcie umowy sprzedaży Towaru następuje na skutek potwierdzenia przez Sklep realizacji Zamówienia oraz uwzględniając pozostałe postanowienia Regulaminu, warunki sprzedaży wskazane w Sklepie dot. danego Towaru, w tym jego cena są wiążące dla Sprzedawcy i Klienta na potrzeby ewentualnego zawarcia umowy sprzedaży takiego Towaru od chwili otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia.

V. OFEROWANE METODY DOSTAWY ORAZ SPOSOBY PŁATNOŚCI

Wyboru płatności Klient dokonuje podczas składania Zamówienia.

1) płatność na rachunek Sprzedawcy:

Santander Bank Polska   32 1090 1043 0000 0001 5114 2280

2) płatność kartą płatniczą

3) płatności elektroniczne

VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi – art. 38 pkt 12) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.)

VII. ZMIANA DATY WYDARZENIA PRZEZ SPRZEDAWCĘ

  1. W przypadku zmiany przez Sprzedawcę daty, miejsca lub programu wydarzenia, zakupione bilety zachowują ważność. W takiej sytuacji Sprzedawca zaproponuje Klientowi miejsce na wybrane wydarzenie w innym terminie, o wartości odpowiadającej wartości pierwotnie zakupionego biletu.
  2. Jeżeli Klientowi nie odpowiada nowy termin zaproponowany przez Sprzedawcę lub miejsce wydarzenia (z wyjątkiem zmiany miejsca w ramach tej samej miejscowości), Sprzedawca zaproponuje mu Voucher o wartości odpowiadającej cenie zakupionego biletu do wykorzystania w Sklepie Sprzedawcy, a w przypadku braku zgody Klienta na takie rozwiązanie zwróci mu pieniądze za niewykorzystany bilet. O swojej decyzji w zakresie zgody na przyznanie Vouchera w miejsce niewykorzystanego biletu lub żądaniu zwrotu środków, Klient poinformuje Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej wskazany w pkt 3.2. w terminie 7 dni od daty poinformowania go o zmianie terminu lub miejsca wydarzenia. Brak zajęcia stanowiska odnośnie wyrażenia zgody na przyznanie Vouchera w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowany jako zgłoszenie żądania zwrotu środków za niewykorzystany bilet.
  3. W przypadku zgłoszenia przez Klienta żądania zwrotu środków lub braku zajęcia stanowiska odnośnie wyrażenia zgody na przyznanie Vouchera w 7-dniowym terminie, Sprzedawca zwraca, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania kwotę odpowiadającą równowartości niewykorzystanego biletu. Środki zwracane są przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie wiązało się dla niego z żadnymi kosztami.

VIII. ZMIANA REZERWACJI NA INNY TERMIN PRZEZ KLIENTA

  1. W zakresie organizowanych przez Sprzedawcę wydarzeń, Klientowi przysługuje prawo do dokonania zmiany rezerwacji na inny termin, w którym Sprzedawca organizuje wydarzenia.
  2. Zmiana rezerwacji w zakresie, o którym mowa w pkt VIII.1 jest możliwa nie później niż na 7 dni przed planowanym wydarzeniem. Po tym terminie dokonanie zmiany nie będzie możliwe.
  3. Z tytułu zmiany rezerwacji Sprzedawca pobiera dodatkową opłatę w wysokości 30 zł od osoby. Klient zobowiązany jest uiścić opłatę przed upływem terminu, o którym mowa w pkt VIII.2

IX. REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI ZA WADY ORAZ GWARANCJA

  1.  Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta będącego Konsumentem za wady fizyczne lub prawne sprzedanego Produktu, w zakresie określonym Kodeksem cywilnym. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy Produktu Klient, o którym mowa w pkt IX.2. ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  1. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adresy Sprzedawcy podane w pkt I.I oraz I.2 Regulaminu.

Reklamacja powinna zawierać m.in.:

a) dane Klienta składającego reklamację,

b) numer zamówienia,

c) dane reklamowanego Produktu,

d) zwięzły opis wady,

e) okoliczności (w tym datę) wystąpienia wady,

f) żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.

  1. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  2. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia jego zgłoszenia Sprzedawcy lub uzupełnienia informacji przez Klienta, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  3. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
  4. Skorzystanie przez Klienta z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne.
  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
  6. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Produktów wobec Klientów będących przedsiębiorcami w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, w tym Przedsiębiorcami uprzywilejowanymi zostaje całkowicie wyłączona.

X. DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM WINO-MALOWANE-WINEM.PL

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu zbierane są w celu realizacji Umowy sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobów płatności określonych w pkt V – Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub usunięcia z bazy Sprzedawcy.
  5. Klient akceptując niniejszy Regulamin wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego podanych danych osobowych w celu realizacji Umowy sprzedaży, której Klient jest stroną oraz innych usług świadczonych przez Sprzedawcę na rzecz Klienta.
  6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  7. Dane osobowe przetwarzane są w celach, zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu pod adresem https://winem-malowane.pl/
  8. Dane osobowe Klienta nie będą ujawnianie innym osobom lub instytucjom dla celów marketingowych bez uzyskania wyraźnej zgody Klienta.
  9. Szczegółowe informacje o ochronie danych osobowych Klienta dostępne są na stronie Sklepu w dokumencie „Polityka prywatności”.

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

  1. Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie Sklepu pod adresem https://winem-malowane.pl, skąd Klienci mogą w każdym czasie przeglądać, wydrukować lub zapisać ten dokument.
  2. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn organizacyjnych, prawnych lub technicznych, w szczególności zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem. Klient, który nie akceptuje nowej treści Regulaminu zobowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  5. Do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia.